lördag 18 januari 2020

Lördagen den artonde januari 2020

Jag och min barndomsvän Pontus drog iväg till pizzeria Amorita för att trycka in en kebabsallad i anletet, mätta och belåtna drog vi ut på en promenad samtidigt som vi spelade mobilspelet Pokémon Go. Naturligtvis började det att regna så vi avslutade vår promenad och jag gick hem för att ta en ordentlig gubbvila, sen kom min flickvän och hämtade mig och vi for iväg och handlade - som vanligt. Under kvällen spelade vi sällskapsspelet Skip-Bo, som vanligt fuskade flickvännen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Ja, lets go banas och slänga julgranar



- Julgranar



- Fler julgranar



- Ett vackert hus



- Rudolf



- Handlar som vanligt



- Noccos drickor är skitäckliga, men denna burk är så vacker



- Skip-Bo 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar