söndag 19 januari 2020

Söndagen den nittonde januari 2020

Min första semestervecka är redan slut, det är bra märkligt hur fort tiden går när man är ledig från jobbet. Nu har jag två semesterveckor kvar och förutom att jag ska umgås med flickvännen, spela GTA Online med Markus och Adam, städa min lägenhet så ska jag fixa ett pass på fredag.

Efter att ha stekt på lite taco-kyckling till frukost så tog jag en promenad till mina svärföräldrar, flickvännen fuskade och åkte bil. Hos svärföräldrarna spelade vi sällskapsspelet Skip-Bo och väl hemma igen så kollade jag lite på Youtube. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Taco-kyckling med sallad till frunch



- Kyrkogården i Bjursås - fin himmel



- Bjursås kyrka



- Liten stuga



- Bjursås by night



- Den bästa vintern någonsin fortsätter att vara varm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar