tisdag 21 januari 2020

Tisdagen den tjugoförsta januari 2020

Jag steg upp någon gång på eftermiddagen, precis innan flickvännen kom in och skulle väcka mig. Efter att ha gjort i ordning brunch så upptäckte flickvännen att dagens solnedgång var betydligt mycket vackrare än gårdagens, så jag slängde i mig brunchen och drog iväg till sjön Smälingen för att fota. Väl tillbaka hemma hos flickvännen igen så spelade vi sällskapsspelet Skip-Bo, lagade middag och kollade på Youtube.

Sen körde flickvännen hem mig och väl hemma så spelade jag Playstation 4-spelet Grand Theft Auto: Online, både i morgon och på torsdag ska jag bara spela ovannämnda spel och på fredag åker jag och flickvännen till Borlänge för att fixa ett nytt pass till mig.

På tal om flickvännen så har hon lagt ner sin blogg Verrisis och startat ett Instagram-konto i stället, hon är fotograf så kolla gärna in det kontot. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Otroliga åtta grader varmt klockan 03:00 i natt



- Vacker solnedgång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar