onsdag 22 januari 2020

Onsdagen den tjugoandra januari 2020

Jag vaknade klockan 18:00 idag och jag borde ju verkligen skämmas för det, men jag har ju semester och sova är bra det. Efter att ha spelat GTA Online tillsammans med Markus och Adam i några timmar drog jag ner på stan för att besöka Faluns bästa pizzeria, Amorita, för att trycka in en kebabsallad i truten. Sen snabbt hem igen för att spela mer GTA Online, under kvällen får jag beskedet att Dan, en bekant till mig, har gårt bort. Han blev bara 34 år och resten av kvällen kände jag mig bara nedstämd och ledsen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Pizzeria Amorita



- Handlar Pepsi Max



- Adam i rött och jag i vitt i GTA Online



- Varmt och skönt

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte förstå att Dan har gått bort, han är en av mina barndomsvänner. Fick veta de av min moster som Dans mamma hade skrivit till o berättat. Jag varken kan eller vill förstå de..
    Men spela lugnt.. Kramar

    SvaraRadera
  2. Det är sorgligt när någon i sådan ung ålder
    går över till andra sidan. Förstår att det känns
    mer än ledsamt.

    Värmen från den på bilden är ett bra sätt att få till
    just värme, fina att titta på är dom också.

    Vinkelevink / Erika

    SvaraRadera