fredag 14 februari 2020

Fredagen den fjortonde februari 2020 Alla hjärtans dag)

Enligt min väder-app så skulle solen skina idag, så det var bara att ställa mobillarmet och kliva upp trots att jag var trött som ett smörgåsbord. Jag drog ut och gick en långpromenad i det fina vädret, efter att ha gått 12 kilometer så hälsade på min far. Väl hemma igen så tog jag en välförtjänt gubbvila och när mörkret hade lagt sig över Falun så var det dags att hasa sig bort till min arbetsplats och hämta ut min Scania för att jobba natt. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Älskade sol



- Fint väder



- Änder



- Längtar till våren



- Min gud - solen



- Skönt med sol



- Farsgubben



- Chefen bjöd på godis - tack chefen

1 kommentar:

  1. Ja du...Perfektnisse, vad är detta för svenska? , efter att ha gått 12 kilometer så hälsade på min far. Då tycker jag att din systers missade mellanslag är en småsak! :-) :-) Skulle kunna leta fram en hel drös här :-) :-)

    SvaraRadera