torsdag 13 februari 2020

Den bästa vintern - någonsin

Sommaren år 2018 var den varmaste som jag någonsin fått uppleva, ett och ett halvt år senare får jag vara med om den varmaste vintern i mitt liv. Det är ingen hemlighet att jag hatar kyla, jag fryser konstant mellan september och maj. Vintern är den värsta årstiden på hela året och för att slippa kylan har jag under många år lagt min semester i början på januari, ofta har jag åkt till värmen under dessa semestrar.

Men den vinter som vi upplever just nu, vintern 2019-2020 alltså, är den bästa vintern i mitt liv. Det har varit mer plusgrader än minusgrader den här vintern och det är något som jag är så otroligt glad och tacksam för, det känns så overkligt att jag får nypa mig i armen varje gång som jag kollar temperaturen i min väder-app.

- Åtta plusgrader i mitten på februari 2020 - då njuter jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar