tisdag 11 februari 2020

Tisdagen den elfte februari 2020

Jag vaknade så där trött och usel som egentligen bara vår statsminister Stefan Löfven kan vara, jo jag avskyr karln! Det första jag gjorde idag, eftersom jag var ledig från jobbet, var att hämta ut mitt nya pass, det har legat på polisstationen ett bra tag och jag har inte haft tid att hämta det tidigare.

Sen tog jag och gick en promenad, solen lyste och det var ett fantastiskt väder. Efter att ha gått åtta kilometer kom min flickvän och hämtade upp mig och vi spelade lite Pokémon Go vid gruvan innan vi for till Bjursås, här lagade vi middag i form av tacos och spelade sällskapsspelet Skip-Bo. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Polisstationen i Falun



- Vackert väder idag



- Om tre månader befinner vi oss i majmånad - längtar!



- Ost och baconkorv med räksallad till lunch



- Vacker stenbro



- Ett gammalt badhus



- Vi spelade Pokémon Go intill Falu Koppargruva

1 kommentar: