onsdag 12 februari 2020

Onsdagen den tolfte februari 2020

Jag och flickvännen tvingades upp tidigt idag, mobillarmet ringde redan klockan 13:00, anledningen till detta vansinne var för att hinna bort till frisören i Bjursås - som jag rekommenderar. Här blev jag av med mycket hår och lite pengar, det var nödvändigt eftersom jag var fruktansvärt långhårig.

Väl hemma igen lagade vi mat tillsammans och sen lyssnade vi på Raubtier som kommer till hårdrocksfestivalen Sabaton Open Air 2020, det blev klart idag och nu blev jag jäkligt sugen att besöka hårdrocksfestivalen i augusti. Under kvällen tog jag bussen hem till Falun igen, jag har varit ledig i två dagar och i morgon är det är dags att jobba igen. Väl hemma spelade jag GTA Online en stund, jag körde race. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Klippte mig i Bjursås - rekommenderas!



- Tacos är gott det



- Vi spelade Skip-Bo



- Åker buss till Falun



- Framme i Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar