onsdag 11 mars 2020

Onsdagen den elfte mars 2020

Idag fick vi i Dalarna vårt första coronafall och idag fick också Sverige sitt första dödsfall till följd av coronaviruset, jag vet att jag kommer bli smittad då mitt immunförsvar är lika starkt som en liten sandal. Frågan är ju inte längre hur, utan när jag blir smittad.

Och på tal om det där viruset så var tanken att jag och flickvännen skulle åka till Leksand i morgon för att kolla på när Leksands IF tar emot det hockeylag som jag håller på - HV71. Nu ser det ut som att det inte blir så eftersom regeringen gått ut med att man ska undvika folksamlingar, det var ju surt sa vargen. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Totalt antal coronafall i Sverige:
Igår: 326 stycken | Idag: 500 stycken | Döda: 1 stycken


- Solen försökte visa sig idag



- Faluröd stuga och en försiktig sol



- En av Faluns vackraste byggnader



- Månen i kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar