torsdag 12 mars 2020

Torsdagen den tolfte nars 2020

Jag tog ledigt från jobbet idag för att jag och flickvännen skulle åka till Leksand och kolla på ishockey, nu blev det inte så eftersom alla evenemang med över 500 människor stoppas på grund av coronaviruset. Men vi valde ändå att åka till Leksand idag eftersom jag ville fota Hv71:s buss, bakom Tangera Arena hittade vi bussen. Jag tog några kort och sen åkte vi hem och väl hemma spelade vi Skip-Bo och kolla på Det Okända, i morgon ska jag jobba igen och sen tar jag helg. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Totalt antal coronafall i Sverige:
Igår: 500 stycken | Idag: 687 | Döda: 1


- Leksands arena



- Sveriges vackraste buss <3



- Fin bro



- Statyer med sjalar



- I Leksand sätter man tofsar på träden



- I Leksand virkar man åt träden



- Skip-Bo

1 kommentar:

  1. Gillar dina bilder. Bron var verkligen
    ett blickfång. Överallt ställs det in,
    känns som vi håller på att stryka med
    varenda en i detta c-virus, med tanke på
    hur det kablas ut.Ska hela samhället, världen
    skrämmas ihjäl?

    SvaraRadera