onsdag 25 mars 2020

Onsdagen den tjugofemte mars 2020 (Våffeldagen)

Ordning och reda, löning på fredag heter det ju, men lönen kom redan idag. På tal om lön så är jag fruktansvärt sugen på en drönare just nu, min Youtube-kanal har fått en hel del prenumeranter den sista tiden och en drönare skulle vara till stor hjälp. Jag tror jag ska spara ihop pengar till en drönare, men jag vill ha en i 15 tusen kronors klassen så det lär ju dröja innan jag köper en.

Det är våffeldagen idag, men jag äter ju inte mjöl så det får bli skinksoppa idag. Under kvällen tog jag bussen hem till Falun, men jag hoppar av bussen en mil från Falun och går hem. Det är hela sex plusgrader ute och det är så otroligt härligt att promenera, en och en halv timme tar promenaden och väl hemma tar jag en dusch och spelar lite Construction Simulator 2. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Nio härliga plusgrader



- Våffeldagen idag



- Skinksoppa



- Jag åker buss



- Gick en mil



- Brygga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar