tisdag 24 mars 2020

Tisdagen den tjugofjärde mars 2020

Känslan att vakna och vara ledig från jobbet är oslagbar, det gjorde jag idag och efter att ha snoozat en bra stund så klev jag upp för att spela lite Construction Simulator 2. Sen kom flickvännen och hämtade upp mig och vi for iväg och handlade i vanlig ordning, hur ofta  handlar vi i egentligen? Efter att ha gått omkring och trängts med x antal coronasmittade kunder som kunde kliva över lik för lite skithuspapper så for vi hem till flickvännen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Jag gräver i spelet Construction Simulator 2



- Stora påskägg



- Titta - toalettpapper!



- Det sopas, jag vill åka inlines nu!



- 12,43 kronor för en liter 95 oktan - otroligt!



- God skinksoppa och spelet Skip-Bo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar