onsdag 22 april 2020

Onsdagen den tjugoandra april 2020

Halva min arbetsvecka har nu passerats och det är ju skönt, att jag längtar till den här helgen är ingen hemlighet eftersom jag har bokat ett hotellrum på Varghotellet i Järvsö. Flickvännens bil, som vi skulle åka med har stått på verkstaden i flera dagar, så vi skulle få låna en bil av hennes pappa, men den bilen gick sönder idag. Jag blir påmind om varför jag inte äger någon bil, dom går sönder jämt och dom är dyra i drift.

Har vi tur får vi låna syrrans bil, men den lär väl gå sönder också. Den som har en lever får se, annars får vi hyra en bil. Linghedsvargen lever fortfarande och det gör mig glad i denna bil-tragedi. Jag hoppas verkligen att den unga vargen dragit och lämnat Linghed bakom sig. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Älskar dessa krumelurer



- Björken är på gång



- Solen är min Gud



- Kameran i min Iphone 11 Pro Max imponerar på mig fortfarande



- Blommor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar