torsdag 23 april 2020

Torsdagen den tjugotredje april 2020

Det är torsdag och folk stoppar frivilligt ärtsoppa i truten, vilket för mig är förenat med en mild dårskap eftersom jag hatar skiten. Det första jag gjorde idag var att spela Farming Simulator 19, att det är så kul att leka bonde överaskar mig. Jag är född på landet och jag har aldrig varit intresserad av traktorer och jordbruk, det beror förmodligen på att man luktar skit och är smutsig.

Efter att ha lekt bonde en stund så pockade solen på min uppmärksamhet, jag körde ner mina fötter i mina inlines och drog iväg på en runda och sen åkte jag iväg till jobbet. Sen var det slut på det roliga och det var dags att jobba, på min matrast så åkte jag mer inlines och väl hemma efter att ha jobbat klart så drog jag hem för att spela mer Farming Simulator 19. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Köpte en bok idag, jag läser bara böcker om varg



- Underbara natur



- Underbara årstid



- Jag åker inlines på ett ben



- Inlines är livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar