söndag 26 april 2020

Söndagen den tjugosjätte april 2020

Vi vaknar tidigt på Varghotellet i Järvzoo och vargarna utanför fönstret är morgonpigga, deras hägn är fruktansvärt litet och jag skäms som en hund som sponsrar djurparken med mina pengar. Men det här är det enda sättet att komma nära varg idag, jag kommer aldrig att få se en livs levande varg i det fria tyvärr. Efter att ha ätit hotellfrukost, packat bilen och checkat ut så åker vi mot Hudiksvall, efter Glada Huddik så körde vi E4:an ner mot Gävle.

Se mina två filmer på vargarna: Film: 01Film:02

Vid restaurang Tönnebro stannar vi för att käka, jag tar en högrevsburgare och sen kör vi vidare hemåt. Väl hemma hos flickvännen lagar vi mat och spelar sällskapsspelet Skip-Bo samtidigt som vi tittar på tv-serien Det Okända, på kvällen tar jag bussen hem eftersom jag ska jobba i morgon. Jag har haft en fantastisk helg tillsammans med flickvännen och fem vargar, det här var mitt tredje besök och det lär inte vara det sista trots att vargarna bor på tok för trångt. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Spanar efter varg



- Spelar ingen roll hur mycket varg jag ser, får aldrig nog av dom



- Vargar är mycket nyfikna av sig



- Två av dom fem



- Här har vi Lill-Babs Café



- Sjukt läcker 3D-målning i Ljusdal



- Små hus i Ljusdal



- Kyrka



- Tack för lånet syster <3



- Hamburgare på Tönnebro



- Solnedgång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar