måndag 27 april 2020

Måndagen den tjugosjunde april 2020

Efter en grym helg tillsammans med flickvännen och mitt favoritdjur vargen, så var det måndag igen. Mitt intresse för varg blir bara större och större och skulle min resa till USA i september bli inställt på grund av covid-19 så kommer jag boka några nätter på varghotellet i stället. På tal om varg så lever förmodligen Linghedsvargen och den har lämnat den lilla byn Linghed bakom sig, min mor, som bor en bra bit från Linghed, berättade man sett en varg där min mor bor och jag hoppas att detta är Linghedsvargen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Saknar vargarna :(



- Grått väder i Falun :(



- Gråa Falun efter mitt besök hos gråvarg :(



- Grönt är förbannat skönt



- Det växer så det knakar



- Piggar upp mig med en Red Bull



- Slagghög



- Blött och kallt idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar