tisdag 28 april 2020

Tisdagen den tjugoåttonde april 2020

Linghedsvargen lever fortfarande och på torsdag går tillståndet för skyddsjakt på vargen ut, så nu hoppas jag att vargen håller sig undan. Samtidigt hoppas jag att alla tjugo fega jägare som ställt upp frivilligt och som vill skjuta vargen blir corona-smittade och får uppleva samma sak som dom djur som dom fyllt med bly, jag hatar verkligen alla jägare!

På tal om varg så kan jag inte släppa vargarna och Varghotellet i Järvzoo, jag kommer förmodligen åka dit i slutet på maj igen. Idag när jag låg och slösurfade på Facebook så hittade jag en massa bilder på snö, förra veckan var det 17° grader varmt och jag gick omkring i t-shirt och nu fryser jag som en nakenhund - trots täckjacka. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Underbar årstid



- Skrot i plåt



- Underbara årstid



- Björken är på gång



- Falun by night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar