torsdag 28 maj 2020

Torsdagen den tjugoåttonde maj 2020

Maj månad håller på att rinna mig ur nävarna, jag försöker greppa tag i den första vårmånaden, men förgäves. På måndag är det den första juni och det gör mig ledsen, ledsen för att jag inte har tid att kunna njuta av den årstid som jag älskar villkorslöst. Jag måste nu ställa om dygnet, börja kliva upp vid 10-tiden för att hinna gå en promenad, ta en överdos av solen och bli hög som ett hus på d-vitamin. För i min kalender tar sommaren slut redan i början på augusti, jag har redan panik över att det går för fort. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- För två år sedan var det 25° varmt, det är det inte i år



- Inlines till jobbet



- Äppelblomma



- Taggigt



- Så skönt och så långt till den äckliga vintern



- Snart är ogräset här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar