lördag 30 maj 2020

Lördagen den trettionde maj 2020

Jag väcktes av mitt gnälliga mobillarm redan klockan 11, trött som fan sprang jag ner i tvättstugan med min smutstvätt. Under tiden som maskinerna höll på att spy av min smutstvätt så drog jag och min barndomsvän Pontus ut på en promenad samtidigt som vi spelade Pokémon Go.

Väl hemma igen tog jag hand om tvätten, spelade Farming Simulator 19 och käkade en kebabsallad med extra stark sås som var ganska svag. Sen dök flickvännen upp och vi for iväg för att handla mat och sen drog vi hem till henne, här spelade vi Farming Simulator 19. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Underbart



- Ständigt denna tvättstuga :(



- Bil



- Rött



- Vackert



- Underbara årstid



- Kebabsallad



- Smörblomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar