måndag 25 maj 2020

Måndagen den tjugofemte maj 2020

När mobillarmet vrålade idag så hörde jag hur regnet slog mot rutan, vilken tråkig vår det här är. Förutom att det är kallt och blött ute så är alla event under våren och sommaren inställda, nu hoppas jag på att det kan bli varmt i alla fall. Ordning och reda, löning på fredag heter det. Men lönen ramlade in på kontot i natt och det känns ju bra att få lite pengar på en måndag, efter att ha betalt räkningarna så drog jag iväg till jobbet och då hade det slutat regna. Efter att ha jobbat klart kom flickvännen och hämtade mig, vi for hem till mig och spelade lite Farming Simulator 19. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Vackert



- Min favoritblomma Ängsull



- Falun



- Kameran i min Iphone 11 Pro Max imponerar fortfarande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar