fredag 26 juni 2020

Fredagen den tjugosjätte juni 2020

Både fötter och knän värkte på mig när jag vaknade idag, men det var bara att knyta fast inlines på fötterna och dra ut. Det fantastiska väder vi haft den här veckan fortsatte idag och jag körde stenhårt i stans skatepark, sen mötte jag upp min vän Nina och chefen för att trycka in fisk i anletet. Sen var det bara att dra iväg till jobbet, här fick jag en körning till Hedemora så jag bestämde mig för att ta min 45 minuters rast där. Jag packade med mig mina inlines och drog omkring i Hedemora som en liten hamster, efter jobbet kom flickvännen och hämtade mig. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Fisk



- Inlines



- Kyrka i St Skedvi



- Något



- Vackert



- Hedemora



- Bil



- Blomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar