torsdag 25 juni 2020

Torsdagen den tjugofemte juni 2020

Jag har stigit upp tidigt dom här dagarna som det har varit varmt och tanken var att jag skulle slita upp kroppen redan klockan tio idag, men tröttheten hade kopplat ett järngrepp om mig, så jag snoozade i nästan en timme efter att klocklarmet hade ringt. Jag körde ner mina 42:or i mina svettiga inlines och drog iväg till stans skatepark, här körde jag skiten ur mig. Jag älskar att pressa mig i värmen för att kolla om kroppen orkar, den dagen som jag tycker att värmen är ett problem kommer vara en sorgens dag.

Jag är en soldyrkare och dom här dagarna har varit perfekta, jag hoppas verkligen att växthuseffekten är här för att stanna. Varma vintrar och extremt varma somrar är något som ligger överst på min önskelista. Nästa vecka drar ett regnoväder in och sänker temperaturen med över tio grader, det känns skit om jag ska vara ärlig. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Härjade i skateparken



- Vattenmelon är gott



- Blomma



- Varmast idag :)



- Skateparken by night



- Falun by night



- Falun - årets sommarstad 2020

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar