måndag 29 juni 2020

Måndagen den tjugonionde juni 2020

Det åskade och regnade kraftigt igår i Falun, delar av kommunen fick elen utslagen i ett par timmar. Det förbannade ovädret fullkomligt mördade den sköna medelhavsvärmen i natt och idag var det var kallt, så pass kallt att jag frös när jag drog till jobbet på mina inlines. Nu hoppas jag att det här bara är en svacka och att det drar in 30° graders värme igen, länge leve växthuseffekten - om den ens existerar! Jag fick en körning till Hedemora av chefen idag också, så jag gjorde som i fredags, plockade med mina inlines och gjorde Hedemora osäkert. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Skateparken i Falun byggs ut för tredje gången



- Se där, en duva!



- Kallt som fan och jag saknar medelhavsvärmen



- Kyrkan i Hedemora



- Kyrkan i Hedemora är vacker



- Stadshotellet i Hedemora - om ändå väggar kunde prata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar