onsdag 1 juli 2020

Onsdagen den första juli 2020

Juli är här och det gör mig ledsen, sommaren går för fort. Jag hinner inte med, har inte fattat att sommaren är här. I min kalender är det sommar i fem veckor till, jag måste bli bättre på att ta vara på sommaren. Idag fyller min vän Daniel i Melbourne år och jag vill passa på att gratulera honom på hans dag, jag saknar Daniel och hans fru oerhört mycket. När den förbannade corona-viruset är över vill jag åka ner och hälsa på dom, jag saknar också mina resor som sjutton!
Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Godaste läsken



- Envikens kyrka



- Etapp 3 av skateparken öppnar i morgon



- Jag spelar The Last of Us: Part II

2 kommentarer:

  1. Ja är 😢😢😢😢 för din skull s
    .om inte kan åka till dina kära vänner kram

    SvaraRadera
  2. Sommaren är fortfarande här, ännu en tid. När
    jag tänker på att vi redan är inne i Juli månad
    undra jag vad det tog vägen från vår till nu?

    Det går fort fram, corona har onekligen hjälpt till
    att stanna upp, begränsar, ett elände som vi alla fått
    tar del av. Förstår din frustration med dina vänner du
    inte kan hälsa på men, en dag kan vi kanske ser tillbaka
    på det som fortfarande håller på, med lärdom om vad som kan
    ske just like that.

    /Erika

    SvaraRadera