torsdag 2 juli 2020

Torsdagen den andra juli 2020

Jag blev väckt att att det smattrade på fönsterblecket, det förbannade regnet har kopplat ett järngrepp på Falun och jag hatar det. Ge mig 30° igen för bövelen! Det är mitt i sommaren och jag går omkring och fryser, jag har full värme i Scanian och människor går omkring på stan i shorts som om det vore shorts-väder. Jag ringde mina vänner Daniel och Eva som bor i Melbourne i natt, det var ett mycket trevligt samtal. Dom tar sig ju inte hit till Sverige i sommar och jag tar mig inte till dom, det känns märkligt att jag inte får resa. Fånge i sitt eget hemland som är som ett sjunkande skepp, ett skepps som styrs av blinda och korkade vänsterpartister. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Paraply och Red Bull



- Steker burgare



- Pissväder



- Båthamn



- Svensk sommar, kallare än vintern i Australien :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar