måndag 22 juni 2020

Måndagen den tjugotredje juni 2020

Jag jobbade hela midsommarhelgen och först idag fick jag vara ledig, jag drog ut på en liten promenad för att möta upp flickvännen en bit från stan. Vi åkte runt och spelade mobilspelet Pokémon Go, körde några raider och hemma hos mig slet jag som ett djur (varg) i tvättstugan. Under tiden som dom stackars maskinerna gjorde rent mina kläder så drog jag och flickvännen iväg och spelade minigolf, jag vann över henne med fem poäng och det var väl en jävla tur det. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Min absoluta favoritbil - Nissan GT-R



- Så förbannat läcker att jag får gåshud



- Minigolf på Lugnet



- Minigolf. Jag vann med 67-72



- Underbara nyheter



- Tupla



- The Last of Us: Part II

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar