onsdag 24 juni 2020

Onsdagen den tjugofjärde juni 2020

Jag vaknar, klockan nio, av att någon sitter och tutar utanför mitt sovrumsfönster. I vanliga fall hade jag förmodligen kutat ut i kalsonger och slängt en skärbräda i huvudet på idioten, men väderappen visade 24° så jag klädde på mig och gick ut på en promenad i stället. Det blev en långpromenad på en mil, trots att mina knän värkte.

Jag åkte väldigt mycket inlines igår, jag härjade som ett skållat pajskal i stans skatepark och idag tyckte kroppen att jag skulle ha ont, men trots smärtan så valde jag att åka inlines som ett flygande  troll. Jag drog till stans skatepark idag också och här fick jag vara själv, det var ju märkligt för det var bara 29° ute. På min middagsrast drog jag ut på en liten inlinesrunda igen, det gäller att ta vara på solen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Tog en promenad på en mil



- Här på taket blir man grillad



- Åker inlines i Faluns skatepark



- Blomma



- Blomma



- Blomma



- Vackert väder



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar