fredag 17 juli 2020

Förlovade i ett år

Jag minns det så stark. Jag befann mig på en krog i Falun, en vän till mig hade med sig sin tjejkompis och hon kom fram till mig och presenterade sig och jag minns hur hennes skönhet knockade mig. Jag minns vår promenad ut till hennes bil och vi tog adjö, väl hemma la hon till mig på Facebook och vi började skriva.

På midsommarafton förra året kom hon och hämtade mig och vi firade den i en liten by utanför Falun. Jag kunde inte slita ögonen från henne och det var den bästa midsommarafton som jag upplevt, vi blev ett par och för exakt ett år sedan så förlovade vi oss. Idag har alltså jag och världens vackraste kvinna varit förlovade i ett år, grattis till oss älskling. Älskar dig mest av allt!


- Den vackraste kvinnan på vår jord <3

1 kommentar:

  1. Baby du är så fin ❤ Älskar dig så mycket min dyrbara skatt ❤ Grattis till oss ❤

    SvaraRadera