torsdag 16 juli 2020

Torsdagen den sextonde juli 2020

Dagarna bara rusar fram, vi har redan avverkat halva juli - som regnade bort. Vi bor i ett riktigt skitland när det kommer till vädret, efter en kall och mörk vinter borde vi svenskar ha en fantastisk och varm sommar kan jag tycka. Idag när jag hasade mig bort till min arbetsgivare så var det i alla fall 23° varmt och det gjorde mig glad, men det var mer kvavt än skön värme.

Jag älskar att åka inlines och jag skulle inte kunna tänka mig en sommar utan mina kära hjul, idag fick jag en körning till Hedemora och här tog jag min rast som jag spenderade med att ha fötterna placerade i mina inlines. Jag åkte omkring som en glad ko på ett kosläpp samtidigt som jag lyssnade på Depeche Modes fantastiska låt ”Cover Me (Dixon Remix)” Efter jobbet kom flickvännen och hämtade mig och vi for hem till mig, här spelade vi Snowrunner. Tack för att du besöker tömasvarg.se


- Solen - ingen vanlig syn under sommaren 2020



- En fin dag



- En av Faluns vackraste byggnad



- Fält



- Hedemora



- Badhus från 1899 i Hedemora



- Men äntligen kunde jag åka inlines igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar