tisdag 14 juli 2020

Tisdagen den fjortonde juli 2020

Kronprinsessan fyller år idag och det skiter ju jag högaktningsfullt i, att vi fortfarande har monarki år 2020 är för mig sinnessjukt. Att slottet roffar åt sig över 100 miljoner kronor i skattepengar, från fattiga människor, varje år gör mig så jävla förbannad! Kung-helvete! Nu när jag ändå är förbannad, vart fan är värmen? Det är 10° på kvällarna och jag fryser som en nakenhund, det är förbannat tyst på alla klimatforskare nu för tiden och det är för att dom har fel.

Jag har, som tur är, flera spel som jag kan spela när det regnar. Ett utav dessa är Snowrunner och vid midnatt  kommer det första DLC-paketet som jag köper så fort det dyker upp, jag kan rekommendera Snowrunner som finns på de flesta plattformar. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Jäkla pissväder!



- En uggla i en av Faluns gallerior



- Sommaren 2020 är sämst



- Ljusgröna fält



- Gula fält



- Fint hus i Hedemora



- Per Holknekt - min förebild



- Jag vill också ha en ny Scania :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar