fredag 31 juli 2020

Fredagen den trettioförsta juli 2020

Det är den sista juli idag och det är inte många dagar kvar av den här totalt värdelösa sommaren, en veckas värme med 30°  bjöd den på. Det är fredag idag och här hade ju jag kunnat tycka att det var skönt, men jag jobbar hela helgen och ledig blir jag först på måndag. Jag drog ut och gick en långpromenad idag och i vanlig ordning så gick jag en mil, i morgon hoppas jag att jag hinner gå en mil innan jobbet. Enligt Facebook så använder 1,8 miljarder människor Facebook dagligen, vill man följa mig på Facebook så finns jag här. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Fint väder



- Svamp



- Blomma



- Blomma



- Blomma



- En slags blomma



- Lax både till lunch och middag



- Underbara sol



- Kyrkan i Hosjö

1 kommentar:

  1. Lax är gott, blommorna är vackra, likaså svampen.
    Kyrka är lika fin. Det är intressant hur alla kyrkor
    har så olika utföranden. Den vackraste kyrkan finns
    att se i Blekinge-Bräckne-Hoby. Har aldrig sett något
    mer ståtligt än den kyrkan. Det vackraste av allt vackert!

    SvaraRadera