lördag 1 augusti 2020

Lördagen den första augusti 2020

Augusti är här och det känns ju tråkigt med tanke på att hösten står och stampar och vill in, här hade ju jag kunnat dra lite på smilbanden om inte pandemin satt stopp för min USA-resa i september. Det blir dock en hyfsat trevlig höst, i vanlig ordning släpper Apple en ny Iphone som jag ska köpa och Sony släpper  Playstation 5 som jag bokat.

Väderexperterna på SMHI hade lovat vackert väder idag och det var ganska lätt att kliva upp när mobillarmet ringde. Jag drog ut och tog en promenad i värmen, det blev totalt 13 kilometer och jag brände 600 kalorier under min promenad. Väl hemma tog jag en dusch och sen blev det en tupplur innan jag åkte inlines till min arbetsplats, det blev en hektisk dag. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Falun bjöd på 25° idag



- Bil



- Underbart väder



- Blomma



- Gott om blåbär



- Blomma



- Gick 13 kilometer idag



- No shit Sherlock!



-  Boeing slutar tillverka 747:an, ett ikoniskt plan



- Ful färg, men den läckraste muskelbilen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar