söndag 2 augusti 2020

Söndagen den andra augusti 2020

Precis som igår, och i förrgår, så drog jag ut och gick en promenad innan jobbet. Efter en timme och fyrtio minuter hade jag gått 10 kilometer, det var 48% fuktighet ute så det var ganska syrefattigt. Jag gillar dock när det är kvavt, det gör att promenaden blir jobbigare. Under min promenad ringde jag mina vänner i Melbourne, dom berättade att Melbourne och alla städer i delstaten Victoria inför utegångsförbud från och med måndag.

Det känns ju overkligt att det skulle införas i Sverige, svenskar verkar ju inte bry som om pandemin. Folk klagar på cruisingar samtidigt som dom dricker sprit på fullsatta krogar och restauranger, eller handlar på ett fullsatt Gekås för den delen. Efter min promenad var det bara att byta om och släpa sig iväg till jobbet. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Falun



- Vatten



- Kålgården



- Vackert



- I Sverige måste vi låsa in sopkärlen



- Snygga bakljus



- Det blev en mil idag igen, i morgon ska jag vila



- Inlines med 90 mm hjul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar