lördag 4 juli 2020

Lördagen den fjärde juli 2020 (USA:s nationaldag)

Jag drog ner på stan och köpte på mig lite t-shirts på klädbutiken H&M samt den där nya dammvippan Swiffer som härjar på tv-reklamen just nu. Om jag ska städa låter jag vara osagt. Sen dök flickvännen upp och vi drog till hennes föräldrar och här bjöds det på grillat kött, det var otroligt gott. Det är USA:s nationaldag idag och jag saknar USA som fan, sist jag befann mig i det underbara landet var 2017 och jag vill resa dit nu. Idag vet jag fortfarande inte om det blir någon USA-resa i september, men det verkar som att vi svenskar inte får resa någonstans just nu. Jävla piss-corona! Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Min favoritbutik när det kommer till kläder



- Den ska tydligen vara bra



- Svärfar grillar



- Mat



- Hästsko



- Ros



- Vattenmelon är gott det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar