måndag 6 juli 2020

Måndagen den sjätte juli 2020

Efter en fantastisk helg, tillsammans med flickvännen, är det så måndag igen. Den totalt värdelösa sommaren fortsätter göra livet surt för mig, jag går omkring med en tjocktröja och fryser samtidigt som vissa går omkring i shorts och äter glass. I min värld är det galenskap, det är knappt 15° varmt ute. Den här sommaren går till historien som den tråkigaste sommaren någonsin, alla event är inställda och min USA-resa den första september hänger i en allt tunnare tråd. Jag är inställd på att det inte blir någon resa, jag kommer spara mina pengar till en annan resa i framtiden. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Blöt ros



- Vem behöver solkräm nu?



- Sverige skulle ha stängt skolorna, nu har vi mest döda i corona per capita



- Så vacker



- Idag startar jag ett liv som vegetarian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar