tisdag 7 juli 2020

Tisdagen den sjunde juli 2020

Det totalt meningslösa regn som vräker ner konstant nu för tiden gör att jag bara vill dra täcket över huvudet och glo på någon film, min mor kallar det för ”skitvär” och jag kan bara hålla med så klart. Sveriges bästa komiker, Johan Glans, fick i uppdrag att beskriva Sverige i tv-serien Parlamentet och hans beskrivning på vädret är klockren. (Länk)

Många av mina kollegor har gått på semester nu och själv jobbar jag min tionde sommar utan semester, fördelen med att jobba på sommaren är många. När kollegorna kommer tillbaka har jag min semester kvar och det är kul att kunna retas med jobbarkompisarna när dom kommer tillbaka, den som spar han har. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Blomma



- Kyrka



- Envikens kyrka



- Gammal telefonkiosk



- Prästkragar



- Jag fortsätter äta vegetariskt



- Köpt lite film

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar