onsdag 8 juli 2020

Onsdagen den åttonde juli 2020

Igår var ingen bra dag, en kvinna bröt mot stopplikt och körde rakt in i sidan på min Scania. Jag klarade mig både psykiskt och fysiskt, men kvinnans bil blev av med hela fronten. Kvinnan klarade sig också både psykiskt och fysiskt, jag är oerhört tacksam att ingen av oss blev skadade. Nu får jag inte nämna min arbetsgivare i text eller publicera arbetsgivarens fordon på nätet så det blir inga bilder från krocken. Idag gav chefen mig en körning till Hedemora igen, jag börjar tro att jag prenumererar på den körningen. Det är lillördag idag och jag har aldrig fattat varför man döper en onsdag till lillördag, för lillördag borde vara fredagar. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Vackert fält



- Fint fält



- Gammal byggnad



- Saga



- Hus i Hedemora



- Snyggt



- Kapell i Hedemora



- Hedemora kyrka



- Staty

1 kommentar: