söndag 26 juli 2020

Saknar att inte kunna resa utomlands

#corona #covid19 #pandemi #resa #resor

Det blev ju ingen resa för mig i år och det börjar jag märka av nu, min rastlösa själ håller på att driva mig till vansinne. För det bästa jag vet är att planera en resa, boka och packa resväskan. Jag skulle kunna resa alla dagar på ett år utan att tröttna, jag är som gladast i livet när jag är på resande fot. Det är bara på mina resor som jag känner sån stark eufori, resor är balsam för min själ. Eftersom det inte blev någon resa nu i september så funderar jag på vart jag ska resa när den här pandemin försvinner, om den nu kommer göra det.

Det första som slog mig är att jag kommer åka till Miami i januari, om det inte genomförbart så siktar jag och min vän Adam på Chicago i september 2021. Om inte det heller går att genomföra på grund av Covid-19 så kommer det förmodligen bli en gigantisk resa i januari 2022. Då kommer jag besöka både USA och Australien, nu är det ju ganska långt dit, men den som har en lever får se. 


- Jag saknar att inte kunna resa :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar