lördag 25 juli 2020

Lördagen den tjugofemte juli 2020

Den lille havfrue, eller Den lilla sjöjungfrun, är en bronsskulptur av Edvard Eriksen. Jag brukar ha den skulpturen i åtanke när jag är ute och besöker sjöar, för någon vecka sedan, när fäsmön och jag var ute vid sjön Runn så hittade jag en sten som jag slog mig ner på. Fästmön fotade och i natt satt jag uppe och gjorde en blogg-banner av den, fint va? Haha!

Fästmön och jag steg upp sent idag, jag ska jobba natt och sova ut är ju så himla skönt. Vi slog oss ner i soffan och spelade Farming Simulator 19 i flera timmar innan fästmön körde mig till jobbet, jag har varit ledig i två dagar och det har varit två bra dagar. Jag hämtade ut Scanian och drog ut i natten, nattjobb är bäst på sommaren. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Tomas Varg, den lilla sjöjungfrun ;)



- Vika kyrkan



- Den sista juli öppnar biograferna, jag vill se denna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar