fredag 24 juli 2020

Fredagen den tjugofjärde juli 2020

Ordning och reda, löning på fredag heter det och det stämmer bra det. Lönen trillade in idag och det är ju alltid lika kul, tills man betalar räkningarna. Idag är det exakt fem månader kvar till julafton och med tanke på hur kallt det är så börjar det väl att snöa snart. Jag och min fästmö drog ner på stan idag, här shoppade jag ett par nya skor. Sen drog vi hem och jag började slita i tvättstugan, under tiden som maskinerna slet med min smutstvätt så spelade vi Farming Simulator. I morgon är det slut på ledigheten, det är dags att börja jobba helg igen. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Så här lastar man inte



- Människor dör tack vare slappa politiker



- H&M



- Pikachu-strumpa



- Underbara Miami



- My god, en T-Scania <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar