torsdag 23 juli 2020

Torsdagen den tjugotredje juli 2020

Det känns i luften, i vindarna, att hösten står och trampar och vill in. Jag vågar skriva att sommaren är slut, det blev ingen ordentlig sommar och ingen är väl mer ledsen över det än jag. Jag är en sommarmänniska och jag känner ett så starkt hat gentemot vintern, jag har alltid hatat den kalla och mörka årstiden. Idag när jag surfade in på en av skvallerpressens sidor på nätet fick jag en chock, min förebild, Per Holknekt skiljer sig och det kom så jäkla oväntat.

Jag drog ut och gick en långpromenad idag, det blev tio kilometer totalt. Jag är i fruktansvärt dåligt skick, nu måste jag ut och gå oftare. Efter min promenad slängde jag mig på första bästa buss till min fästmö, väl framme tog vi och for iväg på en liten roadtrip i Falu Kommun. Vi åkte genom Toftbyn, Svärdsjö och i Enviken hälsade vi på min mor, väl hemma igen så spelade vi Snowrunner till Playstation 4. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Falun



- Falun



- Cool Scania - vill ha!



- Älskar bakljusen



- Strumpor i sandaller, för i helvete



- Vi åkte till Boda, Svärdsjö



- Svärdsjö kyrka



- Envikens gamla kyrka



- Envikens kyrka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar