lördag 15 augusti 2020

Lördagen den femtonde augusti 2020

Jag drog ut och gick en långpromenad det första jag gjorde idag, det blev totalt en mil och det bjöds på strålande solsken och varm temperatur. I min kalender är det höst nu, mitten på augusti har länge varit slutet på sommaren för min del. Som tur är så har man lovat varmt väder under nästa vecka också och hösten ser ut att bli försenad, tack och lov.

Kristine Kyrka efter renoveringen: Se min film här

Efter min promenad satte jag i mina fötter i mina inlines och drog iväg till skateparken, efter att ha åkt en stund hämtade flickvännen mig och vi spelade lite Pokémon Go. Under kvällen spelade vi en massa Farming Simulator 19, i morgon åker vi till Garpenberg. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Kålgården i Falun



- Auburn Boattail



- Blomma



- Blommor



- Blomma



- Nu är jag less på Corona



- Skateparken



- En Magirus Mercur 150



- Folkabuss



- Idag blev det kött tyvärr



- Kristine Kyrka efter en omfattande renovering



- Fint



- Fint det blev

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar