fredag 14 augusti 2020

Fredagen den fjortonde augusti 2020

Jag var lika trött som en gammal brasklapp när mobilen började tjata på mig, trots detta så steg jag upp för att gå en promenad. Ute var det 60% luftfuktighet och det gillar jag när jag är ute och promenerar, det känns mycket jobbigare att röra på sig när det är kvavt. Väl hemma igen snörade jag på mig mina kära inlines och drog iväg till stans skatepark och här åkte jag omkring som dåre så svetten lackade. Sen hem och duscha och sova en stund och efter det var det bara dra till jobbet, i morgon är det helg och då ska jag umgås med fästmön. Tack för att su besöker tomasvarg.se


- Det står Vansinnesresor AB på bussen. LOL



- Blommat klart



- Min årstid är på väg att ta slut och det gör mig ledsen



- Blommor



- Mina promenadskor börjar bli skitiga



- Jag började åka inlines 1999 och det är fortfarande snuskigt kul



- Äpple



- Jobb och slit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar