torsdag 13 augusti 2020

Torsdagen den trettonde augusti 2020

Då är det torsdag och runt omkring i vårt land sitter det folk och trycker frivilligt in äcklig ärtsoppa i truten, jag åt ärtsoppa för trettiofem år sedan. Det är vänsterhäntas dag idag och jag är vänsterhänt så grattis till mig och min svärmor, jag läste att 12-15% av svenskarna är vänsterhänta. I morgon är det äntligen fredag och då ska jag gå en mil och åka en jäkla massa inlines, på söndag åker jag och fästmön till Garpenberg är det tänkt. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Jag tog en promenad runt Falun



- Faluröd



- Jag spelar mobilspelet Pokémon Go



- Jag har traktorfeber tack vare spelet Farming Simulator 19



- Förbannade corona



- Herr Varg i skateparken



- En Audi R8:a med V10 från Lamborghini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar