onsdag 12 augusti 2020

Onsdagen den tolfte augusti 2020

Tanken var att jag skulle ha klivit upp tidigt idag för att hinna ta en promenad innan jobbet, men när mobillarmet började gnälla så orkade jag inte. Jag hann dock åka inlines en stund innan jobbet, hela 26 grader varmt bjöd Falun på idag. Under kvällen öppnade sig dock himlen och nu bjöd Falun på skyfall, skitväder. I morgon ska det bli 25 grader varmt och då ska jag försöka ta mig ut på en promenad, den som har en lever får se. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Inte så konstigt då Stefan Löfven är superkass



- Jävla corona



- Sabaton Open Air blev inställt i år



- Inlines



- Min polare är grym på skateboard



- Blomma



- Båtar



- Förbannade regn



- Det blev korv till middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar