måndag 28 september 2020

Måndagen den tjugoåttonde september 2020

Igår var vi på Lugnets asfaltsbana, jag åkte longboard och fästmön åkte, för första gången, på sina läckra rollerskates. Idag fick jag ett sms om att min skateboard, som jag beställde förra veckan, har landat på mitt paketombud. Jag hann inte hämta ut den idag, jag hoppas ha tid för det i morgon.

Idag fick jag en körning till Hedemora av chefen igen och här tog jag min rast, det blev en promenad i ett regnigt Hedemora. Väl hemma i varglyan så slog jag ner min röv i soffan för att spela Snowrunner, ett kul men jävligt frustrerande spel. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Fästmöns rollerskates och min longboard



- Min fina longboard



- Konstverk



- 429 kronor för en jävla stiftapparat - skämmes Ica Maxi!



- Kyrkan i Hedemora



- Gott



- Hus i Hedemora



- Höstlöv



- Blomma till min syster som fyller år idag



- Snowrunner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar