onsdag 30 september 2020

Onsdagen den trettionde september 2020

Minns i november det ljuva september heter det och idag är sista chansen att kunna njuta av september, det här innebär att vi går in i kvartal fyra i morgon och det är ju ett kvartal som, tillsammans med kvartal ett, jag hatar. Jag är en sommarmänniska och jag önskar att det gick att åka inlines och skateboard året runt, nu hoppas jag på en varm vinter.

Jag har fortfarande inte hämtat ut min Tony Hawk-bräda, den ligger på mitt paketombud och skräpar, men i morgon hoppas jag att ha tid att hämta upp den. På tal om skateboards så ser det ut som att det kan bli fint väder på lördag och då planerar vi att åka till asfaltsbanan på Lugnet för att åka lite. 

Apple har fortfarande inte gått ut med när dom tänker presentera Iphone 12, men det verkar som att Apple kommer att hålla ett Iphone-event i mitten på oktober. Jag kommer att boka en 12 Pro Max och det är väl bara Apple som vet när den kommer att släppas i Sverige, det kan bli så sent som i november. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Red Bull



- Höstlöv



- Blomma



- Höstlöv



- Kristine Kyrka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar