torsdag 1 oktober 2020

Torsdagen den första oktober 2020

Jag och fästmön väcktes äckligt tidigt av hantverkare som bilade i golvet ovanför min lägenhet, jag hatar hantverkare av hela mitt hjärta, små hjärndöda människor som drar igång tidigt på morgonen och efter dom väckt hela jävla huset så tar dom frukost och så här håller dom på - jag hatar dom!

Vi drog iväg till mitt paketombud idag och hämtade upp min skateboard som jag beställde förra veckan, paketet hade klarat transporten från Danmark helt okej. Sen passade vi på att besöka ett av stans apotek där vi handlade lite och sen skjutsade fästmön mig till jobbet. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Min nya bräda <3



- Hökens egna bräda



- Fontän och höstlöv



- Apotek



- Här på apoteket fick man vänta



- En blomma till min mor som fyller år idag - grattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar