onsdag 2 september 2020

Onsdagen den andra september 2020

Förra året lyssnade jag på en ljudbok, den handlade om Per Holknekt och hans trassliga liv. Boken var jävligt bra och jag kollade runt i sociala medier efter Per, jag började att följa honom på Instagram och i måndags lade Per ut information om att han skulle föreläsa i Borlänge nu på torsdag. Jag började fundera på att åka dit trots ett biljettpris på 395 kronor.

Men idag slog jag till, jag swishade iväg pengar och min underbara fästmö förstod att jag ville dit så hon lånar ut bilen. I morgon kväll drar jag till Borlänge för att kolla när min förebild håller föreläsning, det ska bli roligt. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Det blev kyckling till middag



- Skördetröska



- Red Bull light är gott



- Falun by night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar