tisdag 1 september 2020

Tisdagen den första september 2020

Idag skulle jag och min vän Adam ha åkt bil till Arlanda, tagit flyget till Chicago, hämtat ut en muskelbil med cab och kört på den mytomspunna Route 66. Tre veckor i USA som jag sett fram emot, men så dök den där förbannade pandemin upp och ödelade alla mina resplaner. Jag skulle alltså ha gått på tre veckors semester idag, men jag bad chefen att plocka bort dom så jag jobbar som om ingenting har hänt.

Min Route 66-resa år 2017 Länk

Egentligen så gillar jag inte att ha någon semester alls, för mig är semester en falsk känsla av frihet. Man är ledig med vetskapen om att man ska tillbaka till jobbet efter semestern, ungefär som en brottsling som sitter på kåken men har permission. Jag jobbar hellre eftersom jag då befinner mig i ekorrhjulet och då slipper jag ångesten. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Sol och blå himmel



- Äpple



- Hedemora



- Hedemora



- Fin höstdag



- Blått och grönt



- Mörkret - tur man har extraljus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar